Studentbuffé
Publicerat den

 
 
 
Förra helgen firade vi min systers student med ett stort kalas för både vänner och familj. Jag ordnade med en kakbuffé, vilket var väldigt uppskattat! Eftersom att vi hade så mycket mat gjorde jag allt i miniformat, och jag tänkte dela med mig av lite recept här på bloggen!
 
Till buffén hade jag gjort chocolate chip cookies, brownies, chokladbollar, chokladmousse, cheesecake in a jar och en rabarberkaka med vaniljsås!
Det kanske märks att både jag och min syster älskar choklad hehe...
 
På bloggen kommer förhoppningsvis recept på rabarberkakan, vaniljsåsen, chokladmoussen och cheesecaken! Chokladbollsreceptet finns redan på bloggen (http://mybakingaddiction.blogg.se/2014/may/chokladbollar.html)!
 
Receptet till mina brownies hittade jag i Roy Fares United States of Cakes bok, vilket i övrigt är en bok jag verkligen rekommenderar! 
 
Silke 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?

hittarecept.se